Friday, April 17, 2009

lupa la~~

adoila...dh sebulan xsinggah sini smpai lupa yang aku dh ade blog sendiri haha asik baca blog org jer...bkn ape, best baca tulisan org ni, ralit......

tgh2 duk menghabiskan masa membaca blog- masa yang sepatutnya d gunakan untuk stadi *oit!paper lg 2hari tau-apapon xstadi nih* tetibe ternampak nama blog y mcm kenal kt blog amani hahahaha br teringat y 'eh, tu blog aku hihi'

siang td kak aisyah *akak pej fke* bg surat twran tp mcm xberbaloi jer nk terima hihi bolehke aku bwk bidang tu??? satu persoalan yang ak rs ak dh tahu jwpan dy...tidak! ak xmampu, even org ckp klu xcuba xtahu tapi aku tahu klu aku cuba apa akan jadi, n i don't want that to happen....

saje nk perbaharui post~~
nak g bilik leiha wat assgment syscomp....subjek y ak rs mcm xblajo pape adoila...
rasa macam byk citer lak nk tulis... hehe 



2 comments:

  1. ooo, membaca blog dan tidak stadi ye, takpe2, camtu lepas final baru bleh tulis kisah ahmad S. hahah.

    ReplyDelete
  2. mengisi ms senggang dgn membaca lebih baik drp merempit hehe xpe2 ahmad s smbung lps final, dramalova smbung skarang tau hehe

    ReplyDelete